Tarta czekoladowa z preclami słonymi

   Jeeeee, mam chwilkę czasu by skrobnąć dla Was przepis na Tartę, która wzbudziła bardzo duże zainteresowanie i prosiliście mnie o przepis....Jest pyszna, nie jest bardzo słodka idealna dla kogoś, kto właśnie gustuje w takich niesłodkawych wypiekach, do tego połączenie słodkiej masy w środku ze słonymi preclami ...pyszności.
Bardzo prosta w przygotowaniu  - PRZEPIS : MAGAZYN 'PYSZNE"

SKŁADNIKI: BLASZKA 23X23CM 

150 g mlecznej czekolady
75 g masła
200 g płatków kukurydzianych 
2 łyżeczki żelatyny
175 g serka śmietankowego u mnie jak zwykle z Wielunia
100 g masła orzechowego 
75 g masy kajmakowej
200 g kremówki
100 g czekolady gorzkiej ja dałam deserową
precle 

PRZYGOTOWANIE

Czekoladę mleczną posiekać i razem z masłem rozpuścić w kąpieli wodnej.
Przestudzić i wymieszać z płatkami . Ja płatki wcześniej zmieliłam w młynki.
Spód i brzegi formy posmarować olejem i wyłożyć masę.
Wstawić do lodówki na minimum 30 minut.
Ser śmietankowy wymieszać z masłem orzechowym, masą kajmakową.
Rozpuścić żelatynę wymieszać z 5 łyżkami kremu serowego i połączyć z całością.
100 g śmietany kremówki ubić i dodać do kremu.
Włożyć do formy.
Schodzić.
Resztę śmietany podgrzać i rozpuścić w niej czekoladę gorzką.
Przestudzić, posmarować tartę polewą.
Na wierzchu rozłożyć precle.
Kroić najlepiej jak jest schłodzona.
SMACZNEGO!



Komentarze

  1. Wygląda smakowicie i z pewnością tak smakuje :) Z przyjemnością wypróbuje Twój przepis!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz