Idealne Brownie by Donna Hay

   Raz w miesiącu w życiu Kobiety przychodzi taki czas, że ma mega giga ochotę na czekoladę u mnie właśnie przyszło to wczoraj... a jak czekolada to tylko brownie.
Z tego przepisu piekłam pierwszy raz ...Donna Hay to moja bogini kulinarna oczywiście oprócz Julii Child.
To brownie jest najlepsze jakie jadłam mega idealnie słodkie i takie mokre polecam!


SKŁADNIKI: BLASZKA 20 CM X 20CM

200 g gorzkiej czekolady u mnie goplana
250 g masła
310 g brązowego cukru
4 duże jajka
35 g kakao gorzkie
185 g mąki tortowej
1/4 łyżeczki proszku do pieczenia



PRZYGOTOWANIE

Piekarnik rozgrzewamy do 180 stopni góra dół.
Czekoladę i masło rozpuszczamy w rondelku do uzyskania płynnej masy.
Czekamy aż lekko wystygnie.
Do miski wsypujemy mąkę i kakao wcześniej przesiane, proszek do pieczenia jajka, cukier.
Ja najpierw wymieszałam jajka z cukrem następnie dodałam pozostałe składniki,
Na samym końcu dodajemy płynną czekoladę z masłem.
Dokładnie mieszamy za pomocą miksera do uzyskania spójnej masy.
Blaszkę wykładamy papierem do pieczenia.
Przelewamy ciasto i pieczemy 50 minut.
Serwujemy na ciepło lub na zimno :)
SMACZNEGO!



Komentarze

  1. Hmm ja akurat mam ochotę na czekoladę 31 dni w miesiącu, więc przepis jak najbardziej przetestuję w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro mam nadzieje ze uda mi się zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na wieści czy smakowało 😀?

      Usuń
    2. Przepyszzzzne jest! ♡
      Niedawno zrobiłam a już połowy nie ma :D

      Usuń
  3. Ciesze się ze smakowało 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się ze smakowało 😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz