IKEA - nie tylko wyposażenie wnętrz ale także Restauracja

   Niedawno otrzymałam zaproszenie na degustację nowego menu, które pojawiło się w Restauracji IKEA - nie ukrywam, że bardzo mnie to ucieszyło ponieważ często jeżdżę tam na zakupy i praktycznie zawsze korzystam z ich Restauracji.
Tym razem wybrałam się z Mamą i zrobiłyśmy sobie naprawdę niezłą ucztę :)


Zdecydowanie jedzenie się polepszyło i nie piszę tego, dlatego że otrzymałam zaproszenie. 
Duży wybór, dla każdego się coś znajdzie od weganów po bezglutenowców.
Ja z racji, że nie jem mięsa właśnie zamówiłam sobie wegańskie klopsiki z ciecierzycy, które były bardzo smacznego do tego makaron z warzywami.
Mama tradycyjnie poszła w szwedzkie klopsiki i frytki - również jej smakowało.
To co moim zdaniem powinno ulec poprawie to chłodnik z buraków.
Fenomenalne były pierogi z kurkami - coś pysznego dawno nie jadłam tak dobrych pierogów!
Jeśli chodzi o desery to serce moje skradł torcik szwedzki oraz ciasto bezglutenowe - migdałowe - rewelacja!
Koktajl truskawkowy bardzo smaczny nie za słodki idealnie orzeźwiający, Mama zachwycała się kawą!
Na drogę spakowałyśmy sobie trufle kokosowe oj jak ja je uwielbiam.
Podsumowując jedzenie bardzo smaczne i co najważniejsze świeże! Dobrze doprawione i duży wybór!




Uwielbiam IKEA i na pewno będę stałym Klientem w części Gastro - jak zresztą zawsze :)

Komentarze

  1. Uwielbiam z Ikei pierogi z kurkami i medaliony warzywne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. W wyposażeniu restauracji powinny się wg mnie znaleźć też tzw neutralizatory zapachu https://neutralizatoryzapachu.pl/4-restauracje-i-hotele. Właściciele restauracji nie mogą np. sobie pozwolić by wszelkie zapachy pochodzące z kuchni, przedostały się na salę jadalną. Czasami zapach może wywołać bardzo negatywne emocje wśród klientów, co będzie miało wpływ na mniej pochlebną opinię o danym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do walki z nieprzyjemnymi zapachami można wykorzystać też specjalne urządzenia do nawilżania powietrza https://duka.com/pl/agd/nawilzacze-powietrza. Odpowiednia wilgotność jest gwarancją czystości powietrza. Zbyt suche powietrze jest nie zdrowe i często sprzyja utrzymywaniu się w nim niepożądanych zapachów.

      Usuń
  4. Wiecie może gdzie kupię profesjonalne wyposażenie gastronomii? Szukam czegoś sprawdzonego do mojej restauracji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz