Pin-upowe zdrowe śniadanie w wersji bezglutenowej

   Kochani startuje powolutku z blogowaniem :) Macierzyński dobiega końca i czas wracać do pracy ...moja Mała Pin-upka póki co nie pozwala Mamie jeszcze w pełni działać, ale ja już się stęskniłam bardzo za gotowaniem. Wymyśliłam sobie, że od nowego roku będę wprowadzała dla Was propozycję zdrowych śniadań ze stylówą retro :) dzisiaj moja pierwsza propozycja bezglutenowa :)
Jogurt z musli bezglutenowym, ekspandowaną kaszą jaglaną i jabłuszkiem :) Moja śniadania skomponowała Dietetyczka Monika Frank http://www.mojdietetyk.pl/artykuly/monika-frank-2.html.

SKŁADNIKI: 1 PORCJA 350kcal


30 g Musli z rodzynkami i orzechami bezglutenowe musli Kolumba
15 g kasza jaglana ekspandowana jaglanka
150 g Jogurt naturalny

150 g Jabłko





Komentarze

Prześlij komentarz