Fasolka po bretońsku w wersji wege z komosą ryżową

   Normalnie skandal, żeby wpisy pojawiały się tak rzadko :((( Niestety kompletnie nie mam czasu skupić się na gotowaniu, ponieważ moja Mała Pin-upka nie pozwala mi na to! Mam nadzieję, że już niedlugo przyjdzie taki czas i będę mogła wrócić do aktywniejszego gotowania i pieczenia! Póki co wracam do lekkich przepisów, które przygotowała mi Monika moja Kochana Dietetyczka i dodatkowo są w wersji wege, mięsa już praktycznie nie jem w ogóle zdaża mi się czasami na imprezach rodzinnych, ale nie mam kompetnie parcia na takie dania no i dobrze!  

SKŁADNIKI: 1 OSOBA / porcja 450 kcal


120 g Fasola biała konserwowa
50 g Komosa ryżowa czerwona
30 g Cebula
200 g Pomidory z puszki
30 g Koncentrat pomidorowy 30%
10 g Olej rzepakowy uniwersalny
Czosnek (1 ząbek), majeranek, liść laurowy, papryka słodka

PRZYGOTOWANIE

Komosę wsypać na gęste sitko i dwukrotnie przepłukać zimną wodą.
 Gotować około 15 minut, na małym ogniu, w podwójnej ilości wody
Na oleju zeszklić pokrojoną cebulę i czosnek, dodać przyprawy, chwilę przesmażyć. Dodać odsączoną fasolę, lekko podlać wodą, po 5-10 minutach dodać pomidory i koncentrat. 
Doprawić do smaku pieprzem i majerankiem, dusić do przejścia się smaków. 
Fasolkę podawać z komosą.




Komentarze