Spaghetti z grzybami portobello

   Jestem uzależniona od kuchni włoskiej przyznam się bez bicia...jak dla mnie nie ma lepszej kuchni i niech mi tam nie mówią, że jest zbyt prosta itd ......właśnie w tym tkwi cały sekret sezonowe produkty: duuuuuuużo warzyw, mega oliwa, miłość mojego życia czyli parmezan i król królów makaron - co tu więcej pisać po prostu mistrzostwo!
Dzisiaj mam dla Was przepisik na pyszne proste danie obiadowe i nie tylko z grzybami portobello, które uwielbiam dostaniecie je w Piotrze i Pawle albo w Almie!

SKŁADNIKI: 2 OSOBY

250 g makaronu spaghetti 100% pszenicy durum
1/2 szklanki oliwy z oliwek
2 ząbki czosnku
400 g grzybów portobello mogą być inne oczywiście
pęczek świeżej natki pietruszki 
papryka czerwona mielona
pieprz świeży mielony 
sól


PRZYGOTOWANIE

Na patelni podgrzewamy oliwę i wrzucamy posiekany czosnek.
Kiedy czosnek się lekko zeszkli dodajemy pokrojone w paski grzyby portobello.
Smażymy do momentu aż grzyby "puszczą wodę".
W tym czasie gotujemy makaron zgodnie z instrukcją na opakowaniu tak aby był al'dente.
Do odpowiednio usmażonych grzybów dodajemy odcedzony makaron i doprawiamy papryką, pieprzem i solą.
Na końcu posypujemy posiekaną pietruszką.
Podajemy natychmiast!
SMACZNEGO!


Komentarze

  1. portobello pojawiły się w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, są w Biedrze :) Az się zdzwiłem jak zauważyłe. Powyższy przepis przydał się do przygotowania obiadu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz