Wyniki KONKURSU - MALMA

     Na samym początku przepraszam za tak późne ogłoszenie wyników, ale nie miałam kompletnie czasu - wiele się u mnie dzieje o czym niedługo Was poinformuje.  Dziękuję Wam bardzo za odpowiedzi, ciężko było mi się zdecydować, ale w końcu się udało i wybrałam dwie odpowiedzi konkursowe!

Nagrody otrzymują: 

j.bankowska@wp.pl - JUSTYNA ( super połączenie sezonowych warzyw a zwłaszcza mojego ukochanego jarmużu )
h_anka@wp.pl - H_ANKA (uwielbiam zapiekanki a ta bryndza...hmm pycha)

Zwyciężczynie proszę o kontakt mejlowy: missym.kozak@gmail.com i podanie adresu, na który MALMA wyślę dla Was paczkę oraz nr telefonu.

Pozostałym Uczestnikom bardzo serdecznie dziękuję za udział w konkursie! W przyszłości zamierzam wypróbować Wasze propozycje na pyszne dania z makaronem w roli głównej :)


Komentarze

Prześlij komentarz