Kurczak z natką pietruszki

   Dzisiaj danie typowo dla Mięsożerców, ja ogólnie nie jem mięsa po prostu nie czuję takiej potrzeby, ale Mój Narzeczony było oczarowany smakiem i chrupkością skórki w tym oto kurczaczku ;)
Przepis pochodzi z mojej ukochanej Książki Kucharskiej Rodziny Soprano! 
Polecam to danie proste w przygotowanie a pyszne że szok ;)

SKŁADNIKI: 4 OSOBY

kurczak około 1,3kg ja użyłam 8 szt udka od kurczaka bez nóżki
sól i świeżo zmielony pieprz
1/4 szklanki bułki tartej
2 łyżki posiekanej natki pietruszki
duży ząbek czosnki ( wyciśnięty )
2 łyżeczki musztardy dijon
łyżka oliwy z oliwek



PRZYGOTOWANIE

Nagrzewamy piekarnik d 230 stopni.
Pokrojonego kurczaka na kawałki posypujemy solą i pieprzem, układamy w brytfannie skórką do góry i pieczemy 30 minut.
W małej misce mieszamy bułkę tartą, pietruszkę, czosnek, oliwę z oliwek oraz sól i pieprz.
Smarujemy kurczaka musztardą,.
Skrapiamy go miksturą z bułką tartą, dociskamy, by przywarła do mięsa.
Pieczemy 2- - 30 minut, aż mięso zacznie odchodzić od kości.
Podajemy na zimno lub na gorąco.
SMACZNEGO!




Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. jest polecam :) i bardzo prosty w przygotowaniu :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Musimy koniecznie wypróbować ten fantastyczny sposób na kurczak:):)
    Serdeczności!!!
    Tapenda

    OdpowiedzUsuń
  3. Super propozycja na kurczaka! Ja rzadko kiedy jem mięso, ale jeśli już mam ochotę, to najchętniej sięgam po drobiowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez rzadko jadam ten przepis jest prosty i smaczny :) polecam

      Usuń

Prześlij komentarz