Krem z młodych ziemniaków i pora

   Dawno mnie nie było, ponieważ wczoraj wyszłam ze szpitala. Operacja sprawiła, że jestem zmuszona przejść na jakiś czas na dietę wątrobową. Dlatego też ostatni mało dietetyczny przepis na pyszną zupkę a od przyszłego tygodnia pojawią się lekkie przepisy :)
Chciałam się Wam również pochwalić piękną deseczką, która rozświetla moją pin-upową kuchnię, a sezonowe warzywa prezentują się na niej zjawiskowo - takie cudeńko możecie kupić na: COUNTRY AVENUE 
Przepis na zupę pochodzi z 1960 roku, jak to wszyscy wiedzą przepisy te były bardzo tłuste gdyż królowała tam przeważnie śmietana, mąka, dużo masła. Ja odchudziłam przepis :)

SKŁADNIKI: 2 OSOBY

500g młodych ziemniaków
1duża cebula
1 duży por
50g masła
1l wywaru warzywnego
sól i pieprz
chilli
świeży koperek

PRZYGOTOWANIE

Ziemniaki obieracie i kroicie w kosteczkę.
Cebulę i por kroicie w cienkie paski.
W rondlu rozpuszczacie masło i dodajecie posiekane warzywa.
Smażycie na złotawy kolor.
Zalewacie wywarem i gotujecie, aż warzywa będą miękkie.
Następnie blendujecie za pomocą blendera i doprawiajcie solą, pieprzem i chilli.
Przed samym podaniem zupę posypujecie świeżo posiekanym koperkiem.
SMACZNEGO!
 




PRZEPIS W ORYGINALE



Komentarze

Prześlij komentarz