VII OGÓLNOPOLSKI FESTIWAL DOBREGO SMAKU w Poznaniu - już wkrótce!

Na Festiwal  jeżdżę już od kilku lat i za każdym razem jestem pod wrażeniem jak z roku na rok się rozbudowuje, jest coraz więcej Wystawców, którzy dają nam tą możliwość spróbowania i zakupienia naszych polskich i regionalnych produktów!
Ja jako, że jestem uzależniona łagodnie to mówiąc od wszystkiego co polskie i staram się wspierać lokalnych Rolników i Producentów , to taki event jak  OGÓLNOPOLSKI FESTIWAL DOBREGO SMAKU jest idealnym miejsce na "złapanie" regionalnych perełek :)
 W tym roku na Festiwalu znajdziecie wiele atrakcji kulinarnych ...i to nie tylko tych jedzeniowych :) odbędą się również warsztaty i pokazy kulinarne oraz koncerty... cały program znajdziecie tutaj ( http://www.ofds.pl/pl/program )
Najbardziej co utkwiło mi w pamięci z poprzednich edycji, to unoszący się na Starym Rynku nieziemski zapach w powietrzu - pieczonego świeżego chleba oraz przeplatających się zapachów dań przygotowywanych na żywo przez Kucharzy z Poznańskich Restauracji - coś wspaniałego!
Jako, żeby zachęcić Was do uczestniczenia w Festiwalu, pokażę Wam kilka zdjęć z zeszłorocznego eventu, co mam nadzieję sprawi że 15 sierpnia pojawicie się na Starym Rynku.
DOBRA RADA-na Festiwal przychodźcie z pustym brzuchem, bo gwarantuje Wam czeka Was kulinarna degustacja dań i produktów z całej  Polski :-D


PIN-UPowy UDZIAŁ W VII OGÓLNOPOLSKIM FESTIWALU DOBREGO SMAKU!

Jednak to co mnie spotkało w tym roku to dodatkowe wyróżnienie, z którego jestem bardzo dumna! Mój Blog została wybrany jako BLOG PARTNERSKI FESTIWALU :)...ale to nie koniec do tego Kasia Organizatorka projektu BLOGERCHEF i Blogerka ( tutaj możecie przeczytać jej relację http://wkrainiesmaku.pl/13770/ofds-juz-wkrotce-bede-tam-i-ja/ ) zaproponowała mi uczestnictwo w przedsięwzięciu jakim będzie namiot zdrowia ustawiony na starym rynku, a ja wraz z innymi Blogerkami będziemy przygotowywały zdrowe i pyszne sałatki!
Namiot Sałatkowy to nie jedyne wydarzenie organizowane przez BLOGERCHEF-a, odbędzie się również pokaz kulinarny BLOGERCHEF-a, gdzie gotować będzie Marysia http://www.gruszkazfartuszka.pl/ - Zwyciężczyni pierwszej edycji BLOGERCHEF-a a także Dorotka z http://www.kuchenneszalenstwa.pl/ oraz Paweł http://kuchniaslonia.blogspot.com/

Kolejne świetne wydarzenie, które w tym roku specjalnie zostało przeniesione na odbywający się OFDS to IV POZNAŃSKI BIEG KELNERÓW VINE BRIDGE organizowany przez Restaurację VINE BRIDGE NEW POLISH CUISINE, mój blog również patronuje ten event :) W Biegu Kelnerów miała okazję uczestniczyć w 2011 roku, zasiadając w Jury. Jest to nielada wyzwanie dla Kelnerek i Kelnerów...zwłaszcza Kelnerek, które biegną w butach na obcasach ...i to jakich minimum 5cm :)...Nie chcę zdradzać Wam za dużo szczegółów...po prostu musicie tam być i to zobaczyć - SOBOTA, 17 SIERPNIA OD 11.00-13.00!

To tak pokrótce o nadchodzącym VII OGÓLNOPOLSKIM FESTIWALU DOBREGO SMAKU w Poznaniu! Mam nadzieję, że zachęciłam Was do uczestnictwa w tym evencie i mam też nadzieję, że spotkamy się w te dni na Starym Rynku :)!ZAPRASZAM!

Komentarze

  1. Będę! Pierwszy raz :)
    Nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! zapraszam na nasze stanowisko z zdrowymi sałatkami :)

      Usuń

Prześlij komentarz