Ulubione świeże zioła przez cały rok

Pewnie większość z Was zastanawia się co zrobić z wyhodowanymi na parapecie, balkonie lub w ogródku ziołami...Część z Was może znam ten pomysł, ja go stosuję od kilku lat i sprawdza się bardzo zawsze gdy za oknem sroga zima a tęskni nam się na świeżymi pięknie pachnącymi ziołami...

Wystarczy zerwać ulubione zioła, posiekać i wrzucić do miski, zalać oliwą z oliwek lub innym ulubionym olejem, przełożyć do foremek od lodów i zamrozić!

Świetnie się sprawdza do zup, pieczonego mięsa, sałatek lub sosów!

U mnie taki miks składa się:

- BAZYLI ZIELONEJ I FIOLETOWEJ
- TYMIANEK
- ROZMARYN
- MAJERANEK
- SZAŁWIA

Dokładnie wszystko siekam i zalewam oliwą z oliwek - pychota ...gwarantuje, ze danie będzie pięknie pachnieć i smakować rewelacyjnie w zimowe chłodne wieczory!

A wygląda to tak:



Komentarze

  1. genialne :) muszę spróbować. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mój Drogi :* Polecam sposób prosty a jaki zdrowy i pyszny :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dzieki zamroziłam już 3 opakowania, czas powoli przygotować się na zimę :))

      Usuń
  3. ja osobiście zrywam całe listki, np. z bazylii, myję, wysuszam i wkładam po prostu do pojemnika. Tak samo robię z koperkiem i pietruszką, tylko te wcześniej siekam :D Ten pomysł też jest ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tez robie z koperkiem i natka pietruszki siekam i mroze w pudelkach bez oliwy :) pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz