Koktajl czereśniowy na mleczku kokosowym

Tak gorąco, że kompletnie nie chcę się jeść..a już tym bardziej siedzieć w kuchni przy gorącym piekarniku :)
Dlatego dzisiaj troszkę lajtowo :) Zostały mi czereśnie i postanowiłam, że przygotuję pyszny i zdrowy koktajl, idealny na upały!

SKŁADNIKI: 2 OSOBY

1/2 kg czereśni
2 świeże morele
1 szklanka mleczka kokosowego
2 łyżki syropu klonowego
1/2 łyżeczki ekstraktu z wanilii


PRZYGOTOWANIE

Czereśnie i morele dokładnie myjemy.
Czereśnie drylujemy z pestek, morele obieramy z pestek i kroimy na małe kawałki.
Przygotowane owoce kładziemy do dużej miski, aby podczas blendowania nie było niespodzianka, odnośnie popryskanej kuchni ;)
Dodajemy mleczko kokosowe, ekstrakt waniliowy i syrop klonowy.
Wszystko dokładnie blendujemy za pomocą blendera.
Podajemy schłodzony
SMACZNEGO!


Komentarze

  1. koktajl na pewno pyszny; ale szklaneczki masz boskie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. gęsty, chłodny, sycący i orzeźwiający.
    idealny na deser w upalne popołudnia.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam Karmelitko bardzo dobry i życzę dużo zdrówka :*

      Usuń
  3. Czereśni i mleczka kokosowego jeszcze nigdy nie łączyłam.
    Jeśli smakuje tak cudnie, jak wygląda, to ja biorę go w ciemno. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smakuje bardzo orzeźwiająco nie jest taki słodki i gęsty jak truskawkowy, ale smak w sobie ciekawy Mój narzeczony był zachwycony! :)

      Usuń
  4. Miłośniczką czereśni nie jestem, ale Twój koktajl wygląda tak pięknie, że bez wahania sięgnęłabym po szklaneczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy posmak daje mleko i syrop klonowy warto sprobowac :) pozdrawiam

      Usuń
  5. fajny przepis!
    tez chcę takie szklaneczki !

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz