Sałatka Capri

Ostatnio spotkała mnie SUPER niespodzianka, dostała paczkę z włoskimi produktami... a jak wiadomo kuchnia włoska jest moja ulubioną i tak naprawdę żadna inna jej nie dorównuję ... jak dla mnie :)

Wiadomo oczywiście, że jak kuchnia włoska...to koniecznie oliwa z oliwek extra vergine!
W dzisiejszym przepisie na pyszną sałatkę capri główną role zagra oliwa extra vergine z pierwszego tłoczenia OLITALIA :)

Piękny zapach i złocisty kolor, aż chciałoby się pojechać do Toskanii ...rozmarzyłam się!
Smak jest tak wyrazisty, że nie potrzeba nic innego wystarczy ciepła bagietka i danie gotowe.
Bardzo wygodna butelka idealnie współgra z kuchnią w stylu włoskim :)
Ja proponuję Wam w połączeniu z balsamico coś wspaniałego!

Sałatka Capri - idealna na słoneczny majowy dzień!

SKŁADNIKI: 4 OSÓB

4 mięsiste pomidory, ja polecam malinówki
 125 gr mozzareli
12 czarnych oliwek
1 łyżka octu balsamicznego
1 łyżka oliwy z oliwek extra vergine OLITALIA - tradycyjna
listki świeżej bazylii
sól i pieprz


PRZYGOTOWANIE

Pomidory pokroić ostrym nożem w paski.
Ser mozzarella również pokroić w plastry
Wydrylować oliwki i pokroić w paski.
Plasterki pomidora, mozzarelli i oliwki ułożyć 4 lub 8 wieżyczek.
Gotowe umieścić w rozgrzanym piekarniki lub na rozgrzanym grillu.
Zapiekać, aż ser stopnieje.
Wieżyczki skropić octem balsamicznym i oliwą z oliwek extra vergine OLITALIA.
Posypać świeżymi listkami bazylii.
Natychmiast podawać!




Komentarze