Marchewkowe muffinki

A dzisiaj mam ochotę na coś słodkiego :) A to, że jestem fanką ciasta marchewkowego, dlatego postanowiłam przygotować właśnie coś z marcheweczki :)

SKŁADNIKI: 12 MUFFINEK

2 jajka
175gr drobnego cukru
150ml oleju słonecznikowego
200gr mąki
3/4 łyżeczki proszku do pieczenia
3/4 łyżeczki sody
2 łyżeczki przyprawy do pierników
1 łyżeczka mielonego cynamonu
2 starte marchewki duże
1 łyżeczka ekstraktu waniliowego 


PRZYGOTOWANIE


Rozgrzej piekarnik do 180 stopni. 
Foremkę wyłóż papilotkami.
Do dużej miski dodaj jajka, cukier, i olej i ubijaj za pomocą miksera elektrycznego, aż masa będzie gładka i puszysta.
Ostrożnie dosyp mąkę, proszek do pieczenia, sodę, przyprawy, starte marchewki i ekstrakt waniliowy i mieszaj, aż składniki się połączą.
Nałoż ciasto do formy na babeczki i piecz je przez 20-25min, aż nabierze złotej barwy.
Wyjmij z piekarnika i odstaw do pełnego ostudzenia.
PYCHA!


Komentarze

  1. kiedyś robiłam marchewkowe muffinki i są pyszne:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja personalnie wolę pełnowymiarowe ciasto marchewkowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wole mokre i zbite marchewkowe polecam Ci przepis z mojego bloga na marchewkowo kokosowe pozdrawiam :)

      Usuń
  3. No to pewnie przez proszek i sode kurcze staram sie nie dodawac takich rzeczy no ale coz w przypadku marchewki nic by nie wyroslo ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz