Zupa serowo - porowa z klopsikami z indyka

Ostatnio bardzo zaniedbałam blog a zwłaszcza przepisy :( Jest to związane z moim stanem zdrowia, gdyż czeka mnie operacja i jakoś totalnie nie mam chęci ani mocy do gotowania... Przełamałam się gdy weszłam na wagę po świętach i kg przybyły w tempie ekspresowym ( niestety ), dlatego szybko napisałam do Monii Mojej Dietetyczki i już wracamy z przepisami lekkimi i oczywiście bardzo smacznymi.
 Dzisiaj będzie serowo i indykowo ;)

SKŁADNIKI: 1 OSOBA ( OKOŁO 400KCAL)


Uwaga! Przygotuj drugą porcję na kolejny dzień!
100 g Por
100 g Marchew
300 g Bulion warzywny ekologiczny z kostki (lub wywar z
włoszczyzny)
150 g Ziemniaki
80 g Mięso mielone z udźca indyka bez skóry
25 g Ser topiony, edamski (1 trójkącik)
50 g Bułki grahamki
Natka pietruszki, majeranek, zioła prowansalskie 


PRZYGOTOWANIE
Pora pokroić w półksiężyce, marchewkę zetrzeć na tarce o grubych oczkach. Przygotowane warzywa wrzucić do garnka z bulionem.
 Gotować, aż zmiękną.
 Następnie całość zmiksować blenderem i dodać ziemniaczki pokrojone w drobną kostkę.
 Doprawić majerankiem i ziołami prowansalskimi.
 Doprowadzić do wrzenia.
 Z mięsa mielonego uformować niewielkie kuleczki i wrzucać je do garnka. Całość gotować na niewielkim ogniu do ugotowania ziemniaków.
 Serek pokroić i dodać do gotującej się zupy.
 Mieszać, aż się rozpuści.
 Doprawić odrobiną soli i pieprzem.
 Zupę posypać natką pietruszki.
 Zagryzać pieczywem.





Komentarze

  1. wygląda pięknie :) napewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo,polecam pyszna zupka i bardzo sycąca :)

      Usuń
  2. Cudowna zupa, ale bym zjadła taką porcję!
    A Tobie życzę duuuużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda tak apetycznie, że aż mi ślinka cieknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne! Bardzo dobra zupka, dziekuje za przepis, ktory nierzadko gosci na moim stole :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WŁAŚNIE DZIS ZROBIĘ TAKĄ ZUPKĘ Z KLOPCIKAMI NA JUTRZEJSZY OBIADZIK :) WYGLĄDA APETYCZNIE .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz