Sernik na zimno z musem brzoskwiniowym na spodzie z nutelli i sucharków

Tak sobie ostatnio myślałam o jakimś nowym i ciekawy przepisie na sernik...bo jak wszyscy wiedzą to moje ulubione ciasto. Przeglądając blogi kulinarne natrafiłam na blog www.bistomama.pl i normalnie się zakochałam hehe- super przepisy, postanowiłam wypróbować przepis na ten o to sernik, powiem tak spód z nutelli i sucharków wymiata, coś pysznego, do tego ten mus brzoskwiń - pyszności. Trochę mi się żelatyna nie rozpuściła w masie serowej ahh ale tak i tak wyszło super :)
Podaję linka do przepisu:http://www.bistromama.pl/2012/08/sernik-z-musem-brzoskwiniowym-na.html i zachęcam do wypróbowania bo jest - REWELACYJNY!

A oto moje fotosy jak wyszedł :)





Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. jest naprawdę rewelacyjny, zwłaszcza ten chrupiący spód z nutelli :)

      Usuń
  2. Monia wymiatasz, super ten sernik wygląda, muszę spóbowac koniecznie go kiedys zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniula na pewno Ci będzie smakował spróbuj kiedyś :)

      Usuń
  3. O, cieszę się, że Ci smakował :) u nas życzą sobie to ciasto wszyscy na każdą okazję i w sumie to już robi za tort :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz