Krem z białej fasoli z marchewką i pomidorami

Wreszcie mogę wypróbować mój gwiazdkowy prezent - blender :)
Dzisiaj Monia z Mój Dietetyk zaproponowała mi bardzo smaczną i pożywną zupkę do tego podawaną z chlebem razowym ze słonecznikiem - polecam pychota!

SKŁADNIKI: 1 OSOBA ( OKOŁO 400 KCAL)



120 g Fasolka biała, konserwowa
100 g Marchew
200 g Pomidory z puszki
250 g Bulion warzywny ekologiczny z kostki (lub wywar z
włoszczyzny)
5 g Olej rzepakowy uniwersalny
35 g Chleb żytni pełnoziarnisty
Ząbek czosnku, natka pietruszki 



PRZYGOTOWANIE

Marchewkę obrać i pokroić, podsmażyć z czosnkiem. 
Smażyć około 5 minut, następnie dodać bulion i gotować, aż marchewka zmięknie. 
Jeśli jest taka potrzeba dodać wody. 
Fasolę przepłukać, odcedzić i wraz z pomidorami dodać do zupy.
 Zagotować i doprawić do smaku odrobiną soli i pieprzem.
 Tuż przed podaniem zupę zmiksować i posypać natką pietruszki.
 Podać z pieczywem.


Komentarze

  1. Zrobiłam dzisiaj, pyszna :) idealne połączenie dla mnie. Wszystko to co lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz