WYNIKI KONKURSU Z FORKitchen

Na samym początku ja chciałabym podziękować Wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie. Niektóre Wasze pomysły na wykorzystanie FORKY-iego w Kuchni i nie tylko ...były bardzo twórcze i oryginalne :)

A teraz kilka słów od FORKitchen i wyczekiwane wyniki!


Dziękujemy Wszystkim, którzy wzięli udział w naszym konkursie. FORKY®

NAGRODY WĘDRUJĄ DO:
 - Karoliny Burzyńskiej, 
 - Agaty Waksmundzkiej,
 -  Chantel -„Przy kubku kawy”.

 Dziewczyny, gratulujemy! Mamy nadzieję, że FORKY® sprawdzi się przy smażeniu pączków, przewracaniu ryby czy… drapaniu męża po plecach! :))

Zwyciężczyni proszę o kontakt na : missym.kozak@gmail.com oraz o podanie adresu i numeru telefonu.

JESZCZE RAZ GRATULUJĘ WAM DZIEWCZĘTA
mam nadzieję że FORKY sprawdzi się w Waszej kuchni tak samo dobrze jaku mnie się sprawdza! 


Komentarze

  1. aaa wygrałam :D ale super :) teraz na serio będę musiała zrobić te batony, a one mają milion kalorii ;)
    a pączki to chętnie zrobię na bank :)
    dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. HURRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D Tyle na niego polowałam aż wreszcie udało mi się! TAK SIĘ CIESZĘ:))))))))))))))))))))))))))))) Dziękuję pięknie:*

    Agata W

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz