Pikantna zupa fasolowa z brukselką i mozzarellą

Jak ja kocham zupy w wersji krem ojjjjj nie wyobrażam sobie życia ani tygodnia bez zjedzenia zupy :)
Dzisiaj trochę pikantnie i brukselkowo - wiele Osób nie lubi a ja kocham idealnie pasuję do tej zupki polecam.
Przepisz prosto z Mojej diety od Moniki Frank :)

SKŁADNIKI: 1 OSOBA

80 g   Fasola czerwona z puszki
100 g Brukselka (świeża lub mrożona)
200 g Pomidory z puszki, krojone
80 g  Ziemniaki
50 g  Cebula
5 g    Papryczka chili czerwona
250 g Bulion warzywny (może być z kostki ekologicznej)
         Czosnek, świeża kolendra
5 g    Oliwa z oliwek
20 g  Mozzarella


PRZYGOTOWANIE

 Na oliwie podsmażamy pokrojoną w kostkę cebulę, czosnek i drobno pokrojoną papryczkę chili. Zalewamy bulionem, dodajemy ziemniaki pokrojone w kostkę i brukselkę i gotujemy ok. 15 minut. Następnie dorzucamy do garnka odsączoną z zalewy fasolkę i pomidory i gotujemy jeszcze 10 minut w razie potrzeby dolewając trochę wody. Połowę zupy odlewamy, drugą połowę miksujemy (bez brukselek) i mieszamy z powrotem obie części, przyprawiamy solą i pieprzem. Przed podaniem posypujemy startą mozzarellą i posiekaną świeżą kolendrą.



Komentarze

  1. Monia, uwielbiam brukselkę ale w zupie jeszcze nigdy nie jadłam, muszę koniecznie spróbować:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jeśli kochasz brukselkę tak jak ja to polecam Ci ten przepis :)

      Usuń
  2. a ja bym tę brukselkę wywaliła bardzo daleko :P
    ale zupkę bym zjadła ze smakiem.
    zapraszam do zabawy http://przykubkukawy.blox.pl/2012/11/Napoj-na-zdrowie-i-kilka-slow-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka zupka musi być pyszna, szczególnie w te chłodne dni, kupiłam w lidlu fasolkę pieczoną w sosie pomidorowym, pewnie by pasowała do zupki, na pewno zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam, mniam- pychotka!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz