Nagroda Liebster Blog

Ciężki dzień za mną ale nie muszę w końcu :) odpowiedzieć na pytanie jakie zafundowała mi gruszkazfartuszka.pl nominując mnie do nagrody Liebster Blog :))))

Mam nadzieję, że tak późną porą odpowiem sensownie na pytania przygotowane przez Marysię! 

Dziękuję bardzo za to wyróżnienie i do dzieła :)



Zasady są proste:

  •  nominowana osoba odpowiada na 11 pytań zadanych, przez nominującego
  •  następnie nominuje kolejnych 11 blogerów, którym zadaje 11 swoich pytań
  • informuje o tym autorów tych blogów

Oto pytania Marysi - gruszkazfartuszka.pl i moje odpowiedzi:


Gdybyś szła na bal przebierańców, za co byś się przebrała? - Hehehe może to się wyda mało Kobiece, bo jak wiesz kocham Pin-up styl, retro, kokardki, groszki....ale przebrałabym się za Predatora bo uwielbiam Go ( to taka skryta miłość :)
 
Jaka jest Twoje ulubiona postać z gry komputerowej?
Przyznam się bez bicia, ale nie gram w gry komputerowe...z młodości pamiętam Super Mario Brother i przy tej postaci pozostańmy :)
 

Jaki najbardziej złośliwy dowcip komuś wykręciłaś?  
- Dowcip...dolałam Przyjaciółce ocet do wody mineralnej 
 
Jak wygląda Twoja ulubiona piżama?
-  Z miłości do Stylu Marine...marynarska oczywiście!
 

Jaka była najbardziej kiczowata pamiątka, jaką przywiozłaś z podróży? 
- Butelka z plażowym piaskiem z Łeby.
 

Gdybyś mogła urodzić się w dowolnej epoce, w jakich latach chciałabyś żyć? - Zdecydowanie lata 50 styl retro - Love it!
 

W jakim kraju chciałabyś mieszkać? - w Australii
 
Jakiego dania chciałabyś spróbować, a jeszcze nigdy nie miałaś okazji?
- Może wyda się to mało oryginalne, ale prawdziwej włoskiej pizzy.
 

Kto jest twoim największym autorytetem?- Rodzice!
 

Jaka była Twoja najdziwniejsza życiowa zachcianka, którą spełniłaś? - Z racji że kocham cheesecake-i zjadłam cały sernik z polewą truskawkową o średnicy 26cm ...na dwa podejścia.
 
Jak wyobrażasz sobie siebie, za 30 lat?
Wytatuowaną sympatyczną Babcię w stylu Pin-up z wiedzą kulinarną dorównującą chociaż troszkę wiedzy jaką miała Julia Child.


A teraz pytania przygotowane przeze mnie i Moja 7 - Nominowanych!

Gdybyś mogła wybrać Kucharza, z którym chciałabyś gotować byłby to?
Jak wygląda Twój ulubiony kubek do kawy lub herbaty?
Jaki jest Twój ulubiony film?
Jaki jest Twój przepis na udany wieczór, gdy za oknem zimno szaro i pada deszcz?
Którą postacią z bajki Disney-a chciałaś być w dzieciństwie?
Twoja największa wpadka podczas pieczenia ciasta?
Jaki prezent chciałabyś dostać na gwiazdkę?
Jaka była najbardziej szalona i niezapomniana impreza na jakiej byłaś?
Twoje wymarzone śniadanie to...?
Ulubiony kolor?
Jakiej potrawy nie lubisz najbardziej?

CIASTECZKOWA POTWORZYCA
Ania - green plums
Ania - Everyday Flavours
Monia - Monia Gotuję
Asiek - Śladami Słodkiej Babeczki
Kasia - Słodkie Fantazje
Małgosia - W garze mieszane







Komentarze

  1. wyobraziłam sobie Ciebie jako babcię w stylu pin up :D mam nadzieję, że za jakieś 30 lat będziemy utrzymywać kontakt, żebym mogła porównać wyobrażenie z rzeczywistością ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybko zauważyłam wpis :(
    Przepraszam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz