Lunch Box z pięknym pokrowcem na zimę!

Jakiś czas temu otrzymałam od firmy TWÓJ LUNCH BOX piękną śniadaniówkę, którą codziennie zabieram do pracy i robi furorę wśród moich Kolegów :) tutaj podsyłam linka z opisu mojego LUNCH BOX-a http://pinupcookinglooking.blogspot.com/2012/10/designerska-i-bardzo-praktyczna.html.

2 miesiące minęły i dostałam kolejną niespodziankę ... dostałam TORBĘ TERMICZNĄ do mojej śniadaniówki.
Tak się ucieszyłam bo zastanawiałam się cały czas jak to będzie gdy przyjdzie zima. Często jadam na śniadanie owsiankę z mlekiem i lubię jak się ciepła....No i się udało :)

TORBA TERMICZNA sprawdza się SUPER.

Zamykana na zamek błyskawiczny co ułatwia otwieranie oraz szybkość spakowania śniadaniówki! 
Wykonana z neoprenu - termoizolacyjnego, elastycznego, wytrzymałego materiału, z którego wykonywane są kombinezony do nurkowania 
Utrzymuje temperaturę jedzenia, co sprawia, że jedzenie dłużej pozostaje świeże i cieplejsze 
Elastyczny, miękki uchwyt do wygodnego przenoszenia  
Kiedy jest pusty, można go łatwo złożyć, dzięki czemu zajmuje niewiele miejsca i jest lekki ma już swoje miejsce w kuchennej szufladzie.
Piękny intensywny czerwony kolor - taki typowo PIN-UPowy 
W pracy wszyscy zwrócili uwagę na mój pokrowiec ...zauważyłam nawet nutkę zazdrości w ich oczach ;)
Idealnie sprawdza się w podróży po prostu nie mogę nic złego powiedzieć o mojej śniadaniówce oraz o super TORBIE TERMICZNEJ :)

Zobaczcie sami jak się prezentuję :)

PIĘKNY KOLOR I SUPER DESIGN!

SZYBKO I BARDZO ŁATWO SIĘ PAKUJĘ SNIADANIÓWKE

TERAZ IDEALNIE MI PASUJĘ NA MANDARYNKI, KTÓRE UWIELBIAM

SPAKOWANA MOŻNA RUSZAĆ DO PRACY :)


Komentarze