GOOD FOOD FEST 2012 i PIN UP CANDY - BURLESQUE SHOW - weekend w Wawie :)

Ale miałam super miniony weekend dokładnie 17-18 listopad. 
Razem z Chanti z PRZY KUBKU KAWY wybrałyśmy się do Stolicy na  
GOOD FOOD FEST oraz na pokaz BURLESQUE w wykonaniu PIN UP CANDY.

Bardzo dobrze przygotowany festiwal w bajecznym miejscu, najbardziej zapamiętałam warsztaty kulinarne z Kuchni Francuskiej, które poprowadził David Gaboriaud.  Widać że Kuchnia to całe jego życie,  świetnie zna historię Kuchni Francuskiej a co najważniejsze bardzo ciekawie o niej opowiada.

David na początku poprowadził pokaz z gotowania, gdzie tematem przewodnim była GRUSZKA I JABŁKO. 
Przygotował szybką mini szarlotkę z kruszonką oraz sajgonki na słodko.
Ogólnie jakby nie patrząc był Gwiazdą tego dnia, gdyż po południu prowadził pokaz z degustacją - ŚLIMAKI - jadłam je pierwszy raz i mogę powiedzieć, że nie będzie to moje ulubione danie. Przygotowane super, bo na maśle z czosnkiem i cebulką jednak sama konsystencja nie odpowiada mi kompletnie.

Fajne warsztaty dla Blogerów poprowadziła Zofia Czerniakowska Wencel przyrządzaliśmy szybkie i pyszne przekąski - ZUPA KREM Z PORA I MARCHEWKI - rewelacja.

Pokazy kulinarne wraz z degustacją poprowadził również Tomasz Jakubiak - sloowfoodowy streetfood oraz Tomasz Woźniak - nieznane polskie smaki w nowej odsłonie: jarzębina, jarmuż itd.
Każdy myślę mógł znaleźć coś dla siebie.

Przez cały dzień można było próbować pysznych, lokalnych i ekologicznych produktów na "SMAKOWISKU" ojjjjjj to coś dla mnie oraz smakować dań różnych Kuchni Świata.

Zdecydowanie najlepsze co zapamiętałam z tego jarmarku to PIEROŻKI Z BURAKA Z FARSZEM Z MIELONYCH MIGDAŁÓW - obłędne - KUCHNIA WEGAŃSKA!

Okupiłam się troszeczkę: konfiturę czekoladowo-truskawkową, sery owcze, syrop z daktyli( klonowy się chowa ) oraz Lutenica prosto z Bułgarii.

Jednak najbardziej nie mogłam się doczekać wieczoru i występu PIN UP CANDY pokaz odbył się w Klubie RAMPA razem z Zespołem BATSTAB. Pin up Candy wystąpiła 3 razy i mogę podsumować Jej występny tylko tak: CUDOWNIE, PIĘKNIE, SEKSOWNIE, KOBIECO, PO PROSTU ZAJEBIŚCIE!!!
Między występami Zespół BATSTAB umilał nam czas...BRAWO DLA BASISTY! 
Mam nadzieję, że będę mogła jeszcze nie raz gościć na występnie PIN UP CANDY oraz uczestniczyć w warsztatach, które organizuje.Gdyż tak seksownego występu i z taką Klasą nie widziałam nigdy!

Strzał w dziesiątkę, jeśli chodzi o wybór miejsca oraz świetna aranżacja całego występu... można było się przenieść i poczuć klimat lat 50!

W niedzielę razem z Chanti uczestniczyłyśmy w drugim dniu GOOD FOOD FEST!Niestety nie mogłyśmy być do końca, gdyż czas nas gonił i było trzeba wracać do  Poznania, ale na pewno zapamiętam pokaz kulinarny wraz z degustacją Pani MALKA KAFKA - Kuchni Koszerna i Kabała.

Wypad do Warszawy uważam za bardzo bardzo udany dziękuję Chanti za towarzystwo i Darusiowi za nocleg :* Oby więcej takich wyjazdów!

A tu taka mała relacja foto!
David w akcji!

Szarlotka z kruszonką z cynamonem i mashmallows

Sajgonki na słodko

Monia w akcji
 gwiazda warsztatów - GRUSZKA
przystawka zrobiona na warsztatach z kuchni francuskiej
ślimaki

MALKA KAFKA w akcji! - Kuchni Koszerna i Kabała

PYSZNOŚCI ZE" SMAKOWISKA "!!!





pierożki - kuchnia wegańska-coś pysznego!
serniczek wegański
 BURLESQUE SHOW!






Na koniec ...chwila przyjemności :DD




Komentarze

  1. tym razem Candy i BastaB występowali w Śnie Pszczoły? jeśli tak, to nie dziwie się, że Ci się podobało miejsce występu... uwielbiam je!!! :)
    ja byłam na burlesque show w Rampie... i też było klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystep byl w Rampie i bardzo mi sie podobalo pozdrawiam

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. ach! i bardzo mi się podoba nowa odsłona bloga! dawno do Ciebie nie wchodziłam, więc nie zarejestrowałam kiedy to nastąpiło, ale jest na prawdę SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje bardzo milo mi ze Ci sie podoba buzka

    OdpowiedzUsuń
  4. no nic tylko Wam pozazdrościć:)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz