Pełnoziarnista Tortilla z kurczakiem bakłażanem i różowym sosem

Dzisiaj razem z Monią z Mój Dietetyk przygotowałyśmy coś dla fanów tortilli :)
pysznie zdrowo i dietetycznie oczywiście !


SKŁADNIKI: 1 OSOBA



70      g        Tortille pełnoziarniste
80      g        Mięso z piersi kurczaka bez skóry
5        g        Olej rzepakowy uniwersalny
100    g        Bakłażan
60      g        Kukurydza konserwowa
100    g        Pomidor
50      g        Jogurt naturalny
10      g        Ketchup
Kapusta pekińska (lub sałata) do woli, słodka i ostra papryka


 PRZYGOTOWANIE

 
Kurczaka  pokroić  w  kostkę,  skropić  oliwą,  przyprawić  papryką  w  proszku  i  dokładnie wymieszać. 
 Mięso usmażna teflonowej patelni wraz z pokrojonym w kostkę bakłażanem.
 Pomidora pokroić, kapustę posiekać, kukurydzę odsączyć i przepłukać. 
 Z jogurtu i keczupu przygotow sos. 
Na środku placka tortilli warzywa, kurczaka i pol składniki sosem. Dolną część tortilli złoż do środka, następnie ciasno cści boczne. 
 Zjeść ze smakiem!



Komentarze

  1. mniam poprosze jedną, bo jestem strasznie głodna, obiad dopiero przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Kochana zapraszam serdecznie :)

      Usuń
    2. trochę mam daleko:) ale też właśnie wsunęłam tortillę na obiad:)

      Usuń
    3. musimy się umówić na wspólne gotowanie :)

      Usuń
    4. jestem jak najbardziej za:)))))

      Usuń
  2. Błyskawiczny, zdrowy i pyszny obiad! :) Takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. zamawiam takie jedzenie na dowóz pod mój adres ;) wygląda pysznie i zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie umywa się od tortilli np z McDonald'a ;-)- pod względem smaku, a tym bardziej zdrowia. Lubię takie zawijaski, śmiało można brać do pracy, bo zimna też smakuje dobrze:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie zimna też jest pyszna myślę, że taką tortillę można przygotować na milion sposobów :) wystarczy dodać inne warzywko i gotowe :) pozdrawiam i zapraszam częściej na mojego bloga :) jutro będzie makaron z bakłażanem i fetą :)

      Usuń

Prześlij komentarz