Mus czekoladowy z owocami i kandyzowaną czereśnią

Dzisiaj przygotowałam deser dla Moich Kochanych Przyjaciółek, które mnie odwiedzają mam nadzieję, że będzie im smakowało bo to wybredne Kobietki :)

SKŁADNIKI: 6 PUCHARKÓW

650 ml śmietanki 30%
150 gr czekolady mlecznej, polecam fioletową goplany
60 gr czekolady gorzkiej
1 mango dojrzałe, ale nie za mocno
3 mandarynki
1 duży banan
kandyzowane czereśnie w syropie
12 sztuk cienkich wafelków do dekoracji
6 szt rafaello



PRZYGOTOWANIE


Obie czekolady rozpuścić w kąpieli wodnej. Rozpuszczoną czekoladę ostudzić, żeby była lekko ciepła. 
Śmietanę ubić na sztywno.
 Stopniowo dolewać rozpuszczoną, ostudzoną czekoladę, aż połączy się dobrze ze śmietaną. 
Owoce myjemy, obieramy ze skórki, mango kroimy w kostkę, banana w cienkie paseczki a mandarynki obieramy w pojedyncze płatki.
Dekorujemy wedle wizji :) Dokładamy po 2 wafelki do pucharka oraz po 1 rafaello. 
Na końcu wkładamy po 3 kandyzowane czereśnie i wszystko polewamy sokiem z tych oto czereśni.
Wkładamy do lodówki i podajemy schłodzone.





Komentarze

  1. ojej, a ja głodna jestem, nie rób mi tego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to musimy się spotkać i oczywiście przygotuję takie :)

      Usuń
  2. Potwierdzam! to jest niebezpieczna godzina - teraz zjadłabym wszystkie 3 , które są na zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tym Moim wybrednym Babiszonom hehe będą smakowały :) Martuś gratuluję czytałam wywiad :)

      Usuń
  3. Pięknie wygląda, aż chce się schrupać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wyszedł super i bardzo szybki w przygotowaniu :) tylko długo się śmietana ubija następnym razem proponuję 36 kremówkę :)

      Usuń

Prześlij komentarz