FORKY rządzi :)

Bardzo lubię nowości jeśli chodzi o gadżety kuchenne i tu spotkała mnie kolejna niespodzianką od Polska Gotuje dostałam FORKY -iego.

 FORKY to widelec do obracania potraw



Zawsze miałam problem z obracaniem mięsa i warzyw na patelni a tu pojawił się taki sprytny FORKY.
Bardzo podoba mi się jego design jest taki minimalistyczny. 
Idealnie będzie się sprawdzał podczas grillowania, bo udźwignie każde mięso :) - próbowałam ostatnio na stekach jak i na kotletach wieprzowych.
Jednak jak dla mnie najlepiej sprawuje się przy obracaniu kurczaka w kawałkach.


Kolejną zaletą jest brak możliwości poparzenia się oraz pobrudzenia, nie muszę tak jak kiedyś używać widelca oraz łopatki żeby obrócić mięsko. 
Po prostu rewelacyjny.

Mi dodatkowo służy do dekorowania talerza do sesji zdjęciowej, podczas gdy chcę wszystko dopasować do mojej wizji kulinarnej. 



Dobrze sprawdza się również w przypadku wykładania na talerz np pokrojonych owoców czy warzyw.
Bardzo lekki i łatwy w czyszczeniu. Same plusy jak dla mnie :) Polecam!!! 



Komentarze

  1. Widzę, że dla przedstawienia wielkości położyłaś warzywka? :D Też mam ten widelec w domu, fajny jest i dobrze, że ma zawieszkę na końcu.

    OdpowiedzUsuń
  2. A można go używać jeszcze do czegoś? Do grill też się nada, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, dlaczego miałby się nie nadawać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam w prezencie ten Forky, sprawdza się do mięsa bardzo dobrze. Mam zamiar go wypróbować w sezonie grillowym

    OdpowiedzUsuń
  5. A Froky sprawdza się do smażenia wszystkiego? Kupiłaś go w ich sklepie internetowym czy gdzieś w stacjonarnym sklepie?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz