Designerska i bardzo praktyczna śniadaniówka

Świetny wygląd, bardzo łatwa w użyciu i co najważniejsze praktyczna....oto moja nowa śniadaniówka do pracy, którą dostała od portalu 
Polska Gotuje, za co bardzo dziękuję.


Lunch Box składa się z większego pojemnika na kanapki, bułeczki, genialnie sprawdzi się jako przegródka na sushi.

Po bokach są dodatkowe dwa pojemniki co jest bardzo praktyczne, gdyż idealnie nadają się one na owoce i warzywa...ale to nie wszystko najlepsze są małe 2 kolorowe pojemniczki: pomarańczowy i zielony na np jogurt, musli, przekąski, sosy, u mnie najlepiej sprawdzają się do sałatek warzywnych i sałatek z tuńczykiem.
 Śniadaniówka nadaje się do użycia w zmywarce jak i w zamrażalce.
Jednak najważniejsze jest to, że jedzenie swobodnie można segregować bez użycia woreczków foliowych :)



Jeden z bocznych pojemników można powiększyć wyjmując plastikową przegródkę np jeśli mamy ochotę na banana.
Niezastąpiona w podróży!!!

W pracy wszyscy mi zazdroszczą takiej designerskiej śniadaniówki nie wspomnę o Narzeczonym, który domaga się abym kupiła mu też taką hehe :)

  Teraz w mojej śniadaniówce króluje dynia francuska, przypominająca smakiem mango, które uwielbiam. A z racji tej że mamy aktualnie sezon na dynię to zapraszam Was również do wzięcia udziały w konkursie:
W krainie dyni  organizowanym przez Polska Gotuje












Komentarze

  1. Jestem zachwycona tą śniadaniówką! Zawsze zabieram ze sobą małe porcje ale bardzo zróżnicowanych pokarmów więc musiałam nosić pare osobnych pudełek. To rozwiązanie jest idealne, chętnie ją bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam ten sam problem :) nosiłam kilka pudełek albo wkładam do folii :) teraz jest super

      Usuń
  2. http://twojlunchbox.pl/pojemniki-z-przegrodkami/204-lunch-box-smash-xl.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna strona. Jestem u Ciebie pierwszy raz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie można taką kupić?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz