PIN-UP PIKNIK na Cytadeli w Poznaniu

Wczoraj w Poznaniu na Cytaledi odbył się PIN-UP PIKNIK, ja oczywiście fanka stylu PIN-UP , retro i całego tego super klimatu musiałam się tam oczywiście pojawić :) 
Dziewczyny bardzo fajnie to przygotowały a co najważniejsze pogoda dopisała.
Każdy z Nas mógł znaleźć coś dla siebie... 
odbyła się sesja PIN-UP,gdzie można było pooglądać piękne dziewczyny ubrane w PIN-UPki, moją uwagę przykuła Pani w stroju marynarskim, 
może dlatego że kocham połączenie niebieskiego i białego z nutą czerwieni...jakby nie było PIN-UP dziewczyny w stylu marine zawsze mi się najbardziej podobały :)
Świetne były stoiska z gorsetami oraz ciuszkami w stylu lat 50 i 60 ...
można było wyszukać piękne sukienki oraz gorsety...ja już sobie upatrzyłam sukienkę muszę tylko napisać i zamówić :D
Restauracja Umberto udostępniła koce, na których można było posiedzieć i  poleniuchować oglądając piękne stylizacje dziewczyn :) 
Niektóre dziewczyny, które przybyły na PIKNIK wyglądały cudnie, ahhh jak fajnie byłoby żyć w tamtych czasach :)
SUPER WYDARZENIE, mam nadzieję, że za rok będzie kolejna edycja PIKNIKU i przybędą PIN-UPki z całej POLSKI :)
BRAWO DLA ORGANIZATOREK za pomysł i za to że chociaż przez chwilę mogłam poczuć się jak w klimacie lat 50 i 60 !!!
Za rok na na pewno się pojawię :D













Komentarze

  1. wow! świetna inicjatywa! też mam nadzieję, że to będzie cykliczna impreza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam nadzieję i że pojawi się jeszcze więcej ciuszków do wyboru :)

      Usuń

Prześlij komentarz