Mrożone czekoladowe mini banany

Macie czasami ochotę na słodką przekąskę, ale nie chcę Wam się piec...albo dzwonią do Was znajomi, że wpadną po południu na kawę...a Wy myślicie teraz co tu przygotować, żeby się za dużo nie narobić :))) hehehe....polecam SUPER, NAJPROSTSZY PRZEPIS na mini słodką przekąskę :)

SKŁADNIKI: 15 SZTUK

2 banany
2 tabliczki czekolady ( gorzkiej)
suszone owoce wedle uznania ( ja wykorzystałam śliwki, mango i kokos)
orzechy ( ja wzięłam migdały ) 

PRZYGOTOWANIE

Banany myjemy obieramy ze skórki i kroimy na plasterki około 2 cm. Siekamy owoce i orzechy na drobną kosteczkę. Rozpuszczamy czekoladę i moczymy w niej kawałki bananów, najlepiej przy użyciu dwóch widelców. Układamy banany najlepiej na stojaku grillowym ja mam taki z mikrofalówki, aby nasze banany wystygły, pod układamy papier do pieczenia, wiem trochę brudna robota :) ale efekt gwarantowany. Posypujemy suszonymi owocami i migdałami i wkładamy do lodówki na tym stojaku na około 40 min. Następnie po schłodzeniu w lodówce zdejmujemy czekoladowe przekąski za pomocą ostrej łopatki i układamy na plastikowej tatce przykrywamy folią i wkładamy do zamrażalnika. Wyjmujemy przed wizytą gości około godz prędzej i do lodówki wkładamy. Pyszne, super wyglądają i smakują :)


Komentarze

Prześlij komentarz