Camembert zapiekany z miodem

Kochani w 100% mogę nazwać siebie serożerca albo osobą uzależnioną od różnego rodzaju serów. Kozie i pleśniowe to faworycie oraz wszystkie żółte sery typu gouda itd wymieniać mogłabym dalej ale nie o to chodzi...kupuję Magazyn Kuchnia od zawsze...cenię tą gazetę za design, przepisy i fotosy dań...W tym miesiącu powalił mnie przepis na camembert w miodzie...Jakże proste danie ale jakie pyszne!!!!
Dlatego dla tych co nie mają wrzucam przepis na ten ser oraz moje zdjęcia.

SKŁADNIKI: 2-4 OSÓB

2 łyżki miodu płynnego
1 łyżka posiekanych migdałów
1 łyżka posiekanych suszonych moreli
250 gr camemberta, w drewnianym opakowaniu, ja nie znalazłam w sklepie w drewnianych dlatego wykorzystałam do zapiekania małą foremkę na tartaletkę 
1 gałązka tymianku



PRZYGOTOWANIE

W rondelku rozpuszczamy miód, dodajemy posiekane migdały i morele. Układamy camembert na kawałku papieru do pieczenia na tylu dużym, by można utworzyć sakiewkę. Papier delikatnie zaginamy wokół sera, paczuszkę wkładamy z powrotem do drewnianego opakowania, ja włożyłam do foremki na tartaletkę. Polewamy sosem miodowym ser, kładziemy na wierzchu gałązkę tymianku i doprawiamy pieprzem. Zawiązujemy papier w sakiewkę i pieczemy 15 min w temp 180 stopni. Podajemy na ciepło z chrupkim pieczywem. Polecam smak świetny !!!







Komentarze