Sałatka z rukoli wędzonego kurczaka i koziego sera z dodatkiem miodu i gruszki

Moja praca daje mi wspaniałe możliwości poznania interesujących ludzi, którzy uprawiają eko warzywa i owoce oraz Producentów wędlin bez żadnych konserwantów ani chemii, wczoraj miałam przyjemność odwiedzić Wiejski Stół dr. Maryniak dzięki współpracy z Nimi produkty dostępne na wiemcojem.pl są po prostu najlepszej jakości, przekonałam się o tym sama dostając od Pani Magdy właścicielki najlepszą na świecie jaką jadłam wędzoną pierś z kurczaka w ziołach, od razu wykorzystałam ją do sałatki wraz z rukolą z eko gospodarstwa i ogórkami.

SKŁADNIKI: 4 OSOBY

rukola świeża 250 gr
2 duże gruszki
150 gr sera koziego, sałatkowy
300 gr wędzonej piersi z kurczaka dr. Maryniak
1 duży ogórek surowy gruntowy
2 łyżki miodu


PRZYGOTOWANIE

Rukolę dokładnie myjemy i osuszamy, Pierś z kurczaka, ser kozi, gruszkę i ogórek kroimy w kosteczkę około 1cm. Układamy na talerzu rukolę i posypujemy pokrojonymi produktami, na końcu polewamy miodem. Podajemy ze świeżym ciepłym pieczywem
Pychota


Komentarze

Prześlij komentarz