Nadziewane śliwki kozim serem miodem i orzeszkami pini

Uwielbiam ciekawe przekąski, buszując po internecie znalazłam przepis na angielskim blogu na nadziewane śliwki. Jestem smakoszem serów a kozie w szczególności uwielbiam, dodatkowo nigdy nie próbowałam w takim połączeniu, wyszły super polecam :)

SKŁADNIKI

6 dużych słodkich śliwek
100 gr koziego sera
1 łyżka miodu płynnego 
garść orzeszków pini
garść posiekanej świeżej bazylii

PRZYGOTOWANIE

Śliwki myjemy, suszymy i dzielimy na pół wyjmując pestkę. Układamy na talerzu i odstawiamy.
Następnie w małej miseczce mieszamy dokładnie ser kozi i miód ja użyłam koziego typu ser feta, miękkiego i łatwego do ugniatania. 
Przygotowaną masę serową nadziewamy śliwki posypujemy orzeszkami i posiekaną bazylią...i gotowo... Jak ktoś lubi bardzo słodko to można polać miodem na wierzchu :)



Komentarze

Prześlij komentarz