Muffinki bananowo-gruszkowe

Wczoraj naszło mnie na coś słodkiego, postanowiłam że troszkę pokombinuję i upiekę muffinki, a że dostałam od Mamy gruszki prosto z sadu Babci... nie zawahałam się ich użyć. Dokupiłam tylko banany bo mój Narzeczony bardzo je lubi i upiekłam muffinki bananowo-gruszkowe z miodem i brązowym cukrem!!!

SKŁADNIKI: 12 MUFFINEK

230 gr mąki pszennej 
1 łyżeczka sody
1 łyżeczka cynamonu
125ml oleju słonecznikowego
2 banany
2 jajka temp pokojowa
3 duże gruszki twarde

2 łyżki miody płynnego 
100 gr brązowego cukru ciemnego


PRZYGOTOWANIE

Gruszki obieramy i kroimy w większą kosteczkę. W jednej misce ugniatamy widelcem banany, dodajemy jajka mieszając, potem wlewamy olej i na końcu dodajemy cukier brązowy. Wszystko dokładnie mieszamy. 
W drugiej misce przesiewamy mąkę, dodajemy sodę i cynamon.
Do miski z bananami dodajemy mieszankę z mąki i sody, dokładnie wszystko mieszając. 
Przygotowany foremki do muffinek wypełniamy łyżką ciasto, następnie układamy po 3-4 kostki gruszki i przykrywamy łyżką ciasta.
Pieczemy w piekarniku rozgrzanym do 170 stopni ( termoobieg ) około 20 min.
Pyszne polecam :))


Komentarze

  1. Chyba dam radę ;)
    Tylko chyba bez bananów, bo akurat nie mam pod ręką ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz