Mini serduszka czekoladowe z malinami i płatkami kokosowymi

Dzisiaj Mój Narzeczony ma urodziny i a wiem, że On uwielbia moje brownie z mascarpone, dlatego postanowiłam upiec z tego samego przepisu mini serduszka z dodatkiem malin i chipsów kokosowych :)
foremki kupiłam we FLO, więc można szaleć !!!

 SKŁADNIKI:12 FOREMEK SERDUSZEK
Do ciasta: 3/4 kostki(200g)
masła niesolonego,
85 gr mlecznej czekolady,
1 szklanka białego cukru,
1/2 szklanki kakao
1opakowanie(220gr) sera mascarpone,
3 duże jajka, temperatura w pomieszczeniu
2 łyżeczki. ekstrakt waniliowy
1/2 szklanki mąki
1/4 łyżeczki.sól
polewa:
170 gr mlecznej czekolady, drobno posiekanej,
6 łyżek śmietany kremówki
3 łyżki masła
PRZYGOTOWANIE:
ciasto: Rozgrzać piekarnik do 200 stopni. Nasmarować masłem foremkę i odstawić. W małym rondelku rozpuścić masło i doprowadzić go do poziomu nieco poniżej wrzenia, dodać posiekaną czekoladę, do stopionego masła i pozostawić na 30 sekund, mieszać, aż czekolada się całkowicie rozpuści.
W drugiej misce przesiać przez sito mąkę, cukier i kakao.
 W trzeciej misce umieszczamy mascarpone, jajka i wanilie, mieszamy, drewnianą łyżką rytmicznie aż będzie gładkie. Delikatnie przesypujemy mąkę i sól do ciasta oraz przesiane kakao i cukier oraz dodajemy rozpuszczoną czekoladę z masłem.Delikatnie mieszamy do uzyskania jednolitej konsystencji.
Wlać do przygotowanej foremki i równomiernie rozprowadzić. Piec przez 45 - 50 minut , do momentu aż wykałaczka podczas sprawdzania ciasta wyjdzie sucha
. Ostudzić całkowicie ciasto.
polewa:
Umieść posiekaną czekoladę w misce.
W małym rondelku doprowadzić śmietanę i masło tuż poniżej wrzenia na średnim ogniu. Wsypać czekoladę i pozostawić na 30 sekund, a następnie wymieszać aż będzie gładkie. Polewę  równomiernie rozprowadzić na wystygniętym brownie
dekorujemy malinami i płatkami kokosowymi
.Smacznego

 

Komentarze

  1. Moja droga- zapraszam do zabawy z Versatile Blogger Award- nominowałam Twojego bloga:) więcej tutaj:
    http://www.kuchenneszalenstwa.pl/2012/09/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz