Ciasto drożdżowe z jabłkami i suszonymi daktylami z odrobiną białej czekolady

Dzisiaj będąc w Lidlu zaciekawiło mnie ciasto drożdżowe gotowe-wyglądające podobnie jak ciasto francuskie, skusiłam się żeby zobaczyć  jak smakuje...ogólnie nie jestem zwolennikiem gotowych ciast, ale ciekawość wygrała.

W połączeniu z jabłkami i daktylami wyszło całkiem niezłe, jednak powiem szczerze nie ma to jak ciasto drożdżowe własnej roboty :) Ogólnie smakowo dobre,ale bardzo mało wyrośnięte :)
Idealne na niezapowiedzianą wizytę Gości ;) !!!

SKŁADNIKI: BLACHA PROSTOKĄTNA MAŁA

1 opakowanie ciasta drożdżowego gotowego
3 duże jabłka 
małe opakowanie suszonych daktyli
1/2 tabliczki białej czekolady
1 łyżka brązowego cukru
1 łyżka cukru zwykłego


PRZYGOTOWANIE


Rozgrzewamy piekarnik do 160 stopni termoobieg. Na blaszkę rozkładamy ciasto i robimy nakłucia widelcem na całej blaszcze ( proponuję posmarować blaszkę masłem ) Jabłka myjemy i obieramy ze skórki , kroimy w koła, wycinając środek. Przygotowane jabłka nakładamy na ciasto drożdżowe a w dziury wkładamy daktyle. Posypujemy brązowym cukrem i białym, no i pieczemy około 25 min, Ja przykryłam folią po 10min żeby się nie spaliło. Po upieczeniu kładziemy obok daktyla kostę białej czekolady i czekamy aż się rozpuści :)



Komentarze