Tagliatelle w sosie śmietanowo-kurkowym ze świeżą pietruszką i koperkiem

Dostałam kurki od mojej Przyjaciółki i nie zawahałam się ich użyć :)

SKŁADNIKI: 3 OSOBY

250 gr makaronu tagliatelle (ja wykorzystałam szpinakowy -dla ładniego koloru na talerzu )
300 gr grzybów - kurki
1 duża cebula posiekana
3 łyżki oliwy z oliwek extra vergine Monini
250 gr śmietany gęstej 18%
3 łyżki śmietany kremówki 36%
świeża pietruszka
świeży koperek
sól i pieprz świeżo zmielony do smaku


PRZYGOTOWANIE

Makaron gotujemy al'dente i odcedzony odstawiamy na bok.
Kurki dokładnie myjemy i suszymy na ręczniku papierowym.
Oliwę rozgrzewamy na patelni, dodajemy posiekaną cebulę, kurki i dusimy przez około 15 min na małym ogniu. Następnie dodajemy śmietany i dokładnie mieszamy przyprawiając solą i pieprzem.
Na końcu dodajemy makaron, posiekaną pietruszkę i koperek i danie gotowe :)
Można też posypać świeżym parmezanem na końcu!!!

Komentarze

  1. mmmm :) jednak sosik ..uwielbiam :) kazdy jeden z grzybow z kwasna smietana ale z kurek to ze slodka :) alez wyglada fantastycznie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz