Serowo-ziołowe popovers

Uwielbiam kombinacje serowe i natrafiłam ostatnio na super przepis:
http://zoomyummy.com/2012/03/21/cheesy-herbed-popovers/

SKŁADNIKI: 12 FOREMEK OD MUFFINEK

280 gr mąki pszennej
60 gr masła roztopionego
1 łyżeczka soli
1/4 łyżeczki pieprzu
480 ml mleka
70 gr sera żółtego startego
4 jajka
1 łyżeczka ziół suszonych ( ja wykorzystałam miks do kuchni włoskiej )



PRZYGOTOWANIE

W misce mieszamy dokładnie mąkę, jaka, sól, pieprz, zioła, 30 gr roztopionego masła, sól i utarty ser.
Tak przygotowane ciasto wkładamy na godzinę do lodówki.
W czasie chłodzenia rozgrzewamy piekarnik do 220 stopni i rozpuszczamy resztę masła.
Rozpuszczonym masłem smarujemy foremkę do muffinek i wkładamy do piekarnika na około 2 min, aż masło zacznie skwierczeć.
Następnie wlewamy do foremek schłodzone ciasto i pieczemy około 20 min.
Pychota!!!

Komentarze

  1. ooo, jakie to musi byc mocno serowe i pyszne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amniam mniam, bardzo mi się podoba, musi być cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz