Deser kokosowy z malinami

Mój ukochany magazyn Kuchnia i deser, który polecam prosta z lipcowego numeru
Maliny skąpane w mleczku kokosowym

SKŁADNIKI: 4 OSOBY

1/2 limonki, ja nie miałam wzięłam cytryne
400 ml mleczka kokosowego
1 niepełna łyżeczka cynamonu
4 gr żelatyny
130 gr malin ja wzięłam 300 gr
6 łyżek skondensowanego mleka słodzonego, ja wzięłam niesłodzone i odtłuczone i dodałam słodzik w płynie :)



PRZYGOTOWANIE


Limonkę sparzamy wrzątkiem, ścieramy skórkę na tarce. Delikatnie podgrzewamy mleczko kokosowe z dodatkiem skórki z limonki i cynamonu ( nie zagotowujemy ). Zdejmujemy z ognia i rozpuszczamy w mleczku namoczoną wcześniej żelatynę, Dodajemy skondensowane mleczko i mieszamy i studzimy.
Maliny płuczemy i rozdzielamy do pucharków lub szklanych naczynek. Zalewamy mleczkiem i wstawiamy do lodówki aż krem stężeje. Pychota


Komentarze

  1. wygląda pysznie :) dziś sobie zaserwowałam pannę cottę z malinami, i wygląda bardzo podobnie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz