WYNIKI KONKURSU-SZPINAK W ROLI GŁÓWNEJ!!!

Z góry przepraszam, że tak długo musiałyście czekać na rozstrzygnięcie konkursu: SZPINAK W ROLI GŁÓWNEJ!!!
Na samym początku dziękuję Wszystkim, którzy wzięli udział! Nie spodziewałam się, że szpinak można przygotować na tak różne i genialne sposoby jakie mi przesłałyście i pokazałyście.
Postanowiłam, iż Każda z Was dostanie nagrodę, którą sobie wymyśliłam i dlatego musiałyście tak długo czekać na wyniki - ale UDAŁO SIĘ zrealizować moją nagrodę i....( fanfary ;) ) 
Każda z Uczestniczek dostanie ode mnie i od firmy wiemcojem.pl:
 "ZBIÓR WSZYSTKICH PRZEPISÓW DAŃ"
, które wzięły udział w konkursie:
 SZPINAK W ROLI GŁÓWNEJ!!...podoba się??
Proszę Wszystkie Panie, które brały udział w moim konkursie o przesłanie adresów, na jaki mamy wysłać książeczki na "mejla": missym.kozak@gmail.com

A teraz, żeby nie przedłużać wyniki: Obrady były bardzo intensywne i burzliwe, w składzie Ja Pin-up, Mój Narzeczony-smakosz Szpinakowy ;) oraz Szef-wiemcoje.pl

Podzieliśmy  nagrody na 3 kategorie!!!
1. GŁÓWNE NAGRODY - 3 pierwsze miejsca
2.  NAGRODA ZA NAJBARDZIEJ ORYGINALNY I CIEKAWY PRZEPIS - 2 wyróżnienia ( NAGRODY - NIESPODZIANKI )
 3. WYRÓŻNIONE PRZEPISY przez PIN-UP -3 wyróżnienia - NAGRODY -  NIESPODZIANKI

GŁÓWNE NAGRODY: 
I MIEJSCE:
 GRECKI CHLEBEK-Dominika Lewandowska (www.domiwkuchni.blox.pl)

II MIEJSCE:
OTRĘBOWA PIZZA ZE SZPINAKIEM I SEREM OWCZY -Diana Kowalczyk (www.mienta.blox.pl )

III MIEJSCE: 
 ROŻKI ZE SZPINAKIEM, KARMELIZOWANĄ CEBULĄ I KOZIM SEREM
 ANNA NAPIÓRKOWSKA 

2.  NAGRODY NIESPODZIANKI ZA NAJBARDZIEJ ORYGINALNY I CIEKAWY PRZEPIS:

 KOKTAJ ZE SZPINAKU - MARTA PYŻYŃSKA-WÓJTOWICZ
 CIASTO CZEKOLADOWO - MIĘTOWE ZE SZPINAKIEM -  Patrycja Wójcik
 3. WYRÓŻNIONE PRZEPISY przez PIN-UP - NAGRODY NIESPODZIANKI

SAŁATKA ZE SZPINAKIEM I SUSZONYMI POMIDORAMI - JOANNA PYŻYŃSKA
KUSKUS Z ŁOSOSIEM I SZPINAKIEM - Kamila Czapska (omnomnom)
 ZUPA KREM SZPINAKOWY Z ZIEMNIACZKAMI I PODSMAŻONYM BOCZKIEM Z CEBULKĄ - Katarzyna G
 PRZYPOMINAM RAZ JESZCZE O PRZESŁANIE ADRESÓW, NA JAKI MAMY WYSŁAĆ NAGRODY - WSZYSTKIE UCZESTNICZKI!!!
GRATULUJĘ WYGRANYM I ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W KOLEJNYCH MOICH KONKURSACH!!!

Komentarze