Grillowana kukurydza z masełkiem z wasabi


Zawsze interesowała mnie KUCHNIA AZJATYCKA a moim ulubioną przyprawą jest WASABI, jako że uwielbiam smak chrzanu to tutaj jego moc jest podwójna.
Udało mi się dostać pastę, która moim zdaniem jest najlepsza ze wszystkim past wasabi jakie jadłam, możecie ją kupić internetowo: KUCHNIE ŚWIATA.
Moim ulubionym smakiem jest wasabi łagodne, gdyż uważam że ostre nadaję się dla naprawdę tych co uwielbiam mega moc ostrości.
Przygotowałam dla Was dzisiaj świetne proste, idealnie nadające się na grilla danie.
Grillowania kukurydza, z masłem które mieszamy z pastą z łagodnego wasabi i świeżo posiekanym koperkiem doprawiamy solą i pieprze - PYCHOTA
KUCHNIA AZJATYCKA, dała nam to super wasabi, które możemy stosować do wielu dań, idealnie nadaje się do mięsa, sosów i sałatek.
A to moje ulubione wasabi-łagodne (pasta) 

SKŁADNIKI: 2 OSOBY

2 kolby kukurydzy
100 gr masła ( ja używam własnej roboty, smak nie do podrobienia )
2 łyżeczki wasabi łagodnego
1 pęczek świeżego koperku, posiekanego
sól i pieprz do smaku 

 PRZYGOTOWANIE:

Kolby kukurydzy myjemy, suszymy na papierze, kładziemy na grilla i opiekamy aż kukurydza się lekko przyrumieni.
W tym czasie przygotowuje masło wasabi: mieszając masło z pastą z wasabi, posiekanym koperkiem,solą i pieprze. Wkładamy do lodówki na około 30 min.
Upieczoną kukurydzę  wykładamy na talerz i dekorujemy plastrami masełka wasabi o grubości około 0.5cm pychota polecam


Komentarze