RELAKS W DOMOWYM ZACISZU W TOWARZYSTWIE ULUBIONEJ PRASY I IDEALNEJ HERBATY


Chciałabym Wam uświadomić i przybliżyć fakt, iż możemy u Nas w Polsce kupić herbatę, która zaskoczy pozytywnie Wszystkich Herbaciarzy i nie tylko ….
Kilka dni temu była u mnie przyjaciółki i sprawiła mi prezent w postaci pięknego, porcelanowego dzbanuszka z filiżanką, który idealnie pasuje to mojego wystroju domu w stylu pin up-retro J), ale co najważniejsze w dzbanuszku ukryta była herbata o nazwie FOREST FRUITS firmy RICHMONT …
Pomyślałam sobie herbata, jak to herbata……ciężko jest mnie zadowolić, gdyż miałam swojego faworyta…jednak Moja przyjaciółka mówi do mnie” Moniu jak wypijesz tą herbatę to się zakochasz, zobaczysz…” Przytaknęłam jej i pomyślałam sobie „ Ok zobaczymy”
Wieczorem postanowiłam zrobić sobie tzw. DOMOWE SPA…czyli maseczki, relaks przy dobrej książce z filiżanką pysznej herbaty.
Zaparzyłam herbatę FOREST FRUITS i zniknęłam na chwileczkę w łazience, aby nałożyć  maseczkę…Po powrocie do pokoju, w mój zmysł węchu uderzył niesamowity zapach, unoszący się w całym pokoju…był to zapach owoców leśnych …nadzwyczajne doznanie!!
Otworzyłam dzbanuszek, herbata miała piękną, intensywną fioletowo-czerwoną barwę i poczułam jeszcze głębszy zapach lasu…
Pierwszy kontakt smakowy jest porażający ….i pozostaje długo w Naszej pamięci.
Połączenie smaku owoców leśnych z nutką kandyzowanego ananasa i  kwiatków hibiskusa to rewelacja :D
W saszetce z herbatą znajdujemy prawdziwe kawałki owoców leśnym, kandyzowanego ananasa i kwiatków hibiskusa…piękne połączenie kolorystyczne.



Bardzo ładny design i praktyczne opakowanie herbaty, wystarczy oderwać pasek na dole pudełka, by swobodnie wyciągać pojedyncze saszetki. Pudełko możemy postawić sobie w dowolnym miejscu na półce bez konieczności ponownego zdejmowania pudełka, gdyż wystarczy – wyciągnąć jedną saszetkę. Każda herbata RICHMONT, saszetka  jest zapakowana w folię co świadczy o świeżości herbaty oraz o profesjonalnym podejściu firmy.


Na saszetce mamy zawarte informacje o odpowiedniej temperaturze wody oraz długości parzenia herbaty.
Wyczytałam o tej herbacie, że idealnie nadaję się w postaci mrożonej z lodem…już nie mogę się doczekać aż wypróbuję tą wersje.
Z czystym sumieniem mogę polecić tą herbatę i już zamówiłam sobie inny smaki, ponieważ wybór jest bardzo duży i każdy na pewno znajdzie coś dla siebie…
Jednym zdaniem mogę podsumować FOREST FRUITS „ELIKSIR SMAKU I DOBREGO SAMOPOCZUCIA”


 

Komentarze

  1. Ja za owocowymi herbatami raczej nie przepadam.
    Wypić, wypiję, ale jakoś szczególnie się nie zachwycam ;)

    Aha.. nie wiem, jak innym, ale to tło troszkę mi przeszkadza. Posty stają się słabo czytelne i muszę wytężać wzrok, coby się doczytać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam sobie teraz earl grey i zobaczymy jaka będzie ...najbardziej lubię zieloną, ale ta naprawdę jest pyszna i pięknie pachnie, a ja jako osoba na "wiecznej" diecie potrzebuję czasami malej, słodkiej rozkoszy:))
      co tła to moje ulubione kolory oraz typowy zestaw marynarski - pin up :)
      postaram się coś zmienić :DD

      Usuń
    2. Już pisałam, ale napiszę jeszcze raz :) O wiele lepiej ię czyta posty teraz :))
      Ja zielonej to już w ogóle nie lubię, smakowe to jeszcze czasami wypiję :)

      Usuń

Prześlij komentarz