NIESAMOWITA KAWA ARABICA SANTOS Z BRAZYLII


Kochani chciałabym się z Wami podzielić opinią na temat kawy ARABICA SANTOS Z BRAZYLII. Dostałam w prezencie tę oto kawę od mojej Przyjaciółki, która podróżuje po świecie i będąc niedawno w Brazylii opowiadała mi jaką pyszną tam mają kawę.
Przeszukała cały Internet i znalazła idealną kawę ARABICA SANTOS Z BRAZYLII.
Piękny design, idealny dobór kolorów - połączenie zieleni z żółcią.


Kawa ARABICA SANTOS po otwarciu opakowania poraziła mnie pięknym, intensywnym zapachem.
Po zaparzeniu zapach był jeszcze bardziej intensywniejszy i przyjemniejszy, unosił się w całym domu.
Kawa ma niesamowity, wyważony smak, a jednocześnie jest bardzo łagodna,  wręcz słodkawo-miodowa  o  delikatnym aromacie czekolady.
Kawa ta porażająco ( oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu ) działa na nasze zmysły smaku, węchu ...może przez to że jest z Brazylii, która kojarzy nam się z karnawałem, wieczną imprezą, beztroską…ahhhh po takiej pysznej, cudownej filiżance na pewno długo będzie gościł uśmiech na mojej twarzy
W jednym zdaniu mogę podsumować… Kawa ARABICA SANTOS Z BRAZYLII jest to kawa z charakterem!!!!
PS. Pysznie smakowała ze świątecznym mazurkiem :)


Komentarze

Prześlij komentarz