Spaghetti bolognese z kiszonym ogórkiem

SPAGHETTI BOLOGNESE Z DODATKIEM KOLOROWYCH PAPRYK, OGÓRKA KISZONEGO

SKŁADNIKI 4 OSOBY:
500 gr mięsa mielonego wołowego

350 gr makaronu spaghetti pomidorowego
1 cebula
1 ząbek czosnku
pół czerwonej papryki, dużej
pół żółtej papryki, dużej
5 ogórków kiszonych, średniej wielkości
1 litr pomidorów, ja używam przecier pomidorowy w kartoniku
śmietana 18%
śmietanka tortowa 36%
olej roślinny
sól i pieprz
bazylia
oregano
majeranek
papryka słodka
papryka ostra
wszystkie suszone
mozzarella
parmezan

przygotowanie:
kroimy cebule i czosnek w kosteczke i podsmażamy na oleju, dodajemy mięso i smażymy aż mięso będzie upieczone dodajemy majeranek, sól i pieprz, następnie dodajemy pokrojoną w kostkę paprykę czerwoną i żółtą oraz ogórki kiszone
dusimy około 10min
zalewamy sosem pomidorowy i gotujemy aż pojawią się bąbelki,
dodajemy śmietanę do smaku, oregano, bazylię, i papryki ostrą i słodką oraz śmietankę tortową troszeczkę do smaku.
gotoujemy około 15min na małym ogniu
podajemy z makaronem spaghetti ja użyłam pomidorowego na końcu posypujemy tartą mozzarella i parmezanem

Komentarze

  1. pysznieee uwielbiam makarony..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też a ten był super o smaku pomidorowym hehe zapomniałam umieścić w składnikach makaronu :))

      Usuń

Prześlij komentarz