Dlaczego Pin up cooking looking??

Miłość do Pin up zrodziła się dawno, dawno temu
groszki,
tatuaże,
marynarski styl,
mocne makijaże,
okrągłe kształty ( hehe )
mogłabym wymieniać dalej i dalej....
Już jakiś czas temu myślałam o utworzeniu takiej stronki, w końcu książka jaką Brat
podarował mi na święta przekonała mnie że to dobry pomysł ;)) Najpierw ruszyłam na facebook-u, potem Koleżanki z innych blogów namówiły mnie na utworzenie własnego i tak jestem tutaj i mam nadzieję, zaklimatyzuję się bardzo szybko:D
Polecam każdej Kobietce która łączy gotowanie z dobrym lookiem :))

Komentarze

  1. niech pasja Twoja się spełnia, a pełnia Cię wypełnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)) teraz jak mam bloga to wreszcie mogę udzielać się członkostwie :))

      Usuń

Prześlij komentarz